آموزش کار با تیکت پشتیبانی

این بخش از سایت به منظور پاسخگویی و کمک به دانشجویان دوره‌ها طراحی شده و در واقع کسانیکه دوره‌ای از دوره‌های آموزشی سایت را خریداری کرده باشند میتوانند از این طریق بصورت مستقیم با ما مکاتبه کرده و در سریعترین زمان ممکن، پاسخها و راهنماییهای ما را در خصوص دوره‌ای که خریداری کرده‌اند دریافت کنند.

برای ارسال تیکت، حتماً به 2 تا نکته خیلی دقت کنید:

  1. فقط افرادی میتونن تیکت ارسال کنن که قبلاً توی سایت ثبت‌نام کرده باشن و توی دوره‌ای از دوره‌های آموزشی ما ثبت‌نام کرده باشن.
  2. برای ارسال تیکت باید اول بوسیله‌ی شماره موبایل و گذرواژه خودتون وارد حساب کاربری بشید.

حالا توی این قسمت به شما یاد میدم که چطوری برای ما تیکت پشتیبانی ارسال کنید و پاسخ تیکت خودتون رو دریافت کنید:

روش ارسال تیکت با موبایل

ابتدا وارد حساب کاربری خودتون بشید و بعد طبق تصاویر زیر، مراحل 1 تا 5 رو انجام بدید:

روش ارسال تیکت با کامپیوتر

ابتدا وارد حساب کاربری خودتون بشید و بعد طبق تصاویر زیر، مراحل 1 تا 5 رو انجام بدید: